Angajam Front Desk Officer

Candidatul ideal:

  • Abilități foarte bune de comunicare și relaționare;
  • Abilități de organizare, coordonare și atenție la detalii;
  • Capacitate de îndeplinire a sarcinilor cu minimum de supervizare;
  • Limba engleză – nivel avansat.

Responsabilităţi:

  • Promovează serviciile companiei;
  • Recepționează apelurile telefonice, furnizează informațiile solicitate și efectuează programări;
  • Asigură evidența corespondenței electronice și nu numai prin transmiterea/comunicarea e-mailurilor către persoanele responsabile și completarea registrului de intrări – ieșiri;
  • Furnizează informațiile solicitate de către clienți și oferă suport în identificarea nevoilor acestora;
  • Înregistrează programările corect în funcție de timpul alocat fiecărei proceduri;
  • Asigură comunicarea cu toate departamentele din clinică și transmite corect și în timp util informațiile;
  • Păstrează evidența fișelor de înregistrare și se ocupă de arhivarea și prelucrarea acestora;
  • Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează / transmite informații;
  • Incasează contravaloarea serviciilor realizate în clinică, întocmește documentele contabile necesare și le transmite persoanelor responsabile;
  • Stabilește și menține relații optime cu pacienții existenți, dar și cu cei potențiali;
  • Păstrează evidența contractelor aflate în derulare;
  • Realizează și transmite săptămnal și/sau lunar rapoartele solicitate de management;


ShowImage2

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile!
Visit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin