HR Manager

Responsabilitati:

  • Elaboreaza si implementeaza strategia de Resurse Umane a companiei;
  • Coordoneaza activitatea de recrutare si selectie implicandu-se in elaborarea politicii interne de R&S;
  • Creaza şi implementeaza programe de evaluare a personalului (stabileste criterii de evaluare, indicatori de performanţă, implementare procedură de evaluare, raportare rezultate, inclusiv monitorizarea planurilor de dezvoltarea ale angajatilor);
  • Initiaza si coordoneaza planurile de actiune de HR pentru a eficientiza policitice si procedurile de lucru existente.;
  • Coordoneaza activitatea de dezvoltare organizationala si cea de transformare culturala;
  • Monitorizeaza procesul de payroll si administrare de personal;
  • Coordoneaza si eficientizeaza procesul de compensatii si beneficii inclusiv sistemul de bonusare si alocare de beneficii;
  • Elaboreaza si prezinta rapoartele lunare privind activitatea de HR a companiei urmarind indicatorii agreati;
  • Asista managemetul companiei in setarea si alcatuirea planurilor de imbunatatire a performantelor pentru membrii organizatiei.;
  • Identifică nevoile de instruire ale personalului, în colaborare cu managementul companiei;
  • Actioneaza ca mediator al angajatilor si al managementului;
  • Elaborează proiectul de buget de resurse umane in conformitate cu strategia companiei;
  • Se asigura de respectarea legislatiei in vigoare in domeniul muncii si a procedurilor si reglementarilor interne;


Cerinte:

  • 3-5 experienta in Resurse Umane in pozitii similare (companii cu peste 100 angajati);
  • Studii superioare (preferabil ASE, Sociologie,Psihologie, Filologie);
  • Minim 3 ani experienta in R&S, evaluarea si dezvoltarea personalului, compensatii si beneficii, relatii de munca
  • Experienta in procese de schimbare organizationala;
  • Cunostinte privind legislatia muncii;
  • Spirit de echipa;
  • Excelente abilitati de management al oamenilor;
  • Abilitati de negociere si comunicare;
  • Orientare catre oameni, dar si catre business;
  • Rezistenta la stres, dinamism;
  • Capacitate de adaptare, initiativa si consecventa in atingerea obiectivelor asumate;
  • Cunostinte avansate operare PC pachetul MS-Office;
  • Limba engleza – nivel avansat;



clinica stomatologica Dr. Leahu

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0374 475 555

close-link

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile!
close-link