search
021 9134 Locatii
Linie telefonică cu tarif normal
  • Română
it

Angajăm Manager Call Center

Candidatul ideal

Pentru a sprijini creșterea organizației noastre, ne extindem echipa cu un/o Coordonator Call Center. Persoana selectată pentru acest rol va avea un grad ridicat de decizie și autonomie în perimetrul gestionat. Dacă îți place să lucrezi într-o echipă în care ne pasă, învățăm unii de la alții, ne respectăm angajamentele și livrăm calitate la timp, aici poate fi locul tău.

 

E important pentru noi ca viitorul/viitoarea coleg(ă) să aibă:

  • Experiența anterioară de minim 2 ani în activități de call center, Inbound & Outbound; în mod ideal, experiența va fi în industria medicală;
  • Abilități excelente de coordonare operațională și de leadership, pentru echipe între 8-25 subordonați direcți;
  • Abilități de vânzare – upsell & cross sell;
  • Cunoștințe generale de business: marketing, management, finanțe, etc. care să permită susținerea unor discuții atât la nivel operațional cât și executiv;
  • Orientare către atingerea obiectivelor, de a lua decizii și orientare către soluții;
  • Orientare către client, excelență în customer service (de la faza de achiziție până la procesare de feedback și client recovery, acolo unde este cazul);
  • Cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit) ;
  • Studii superioare finalizate;

 

Descrierea jobului:

Ne așteptăm ca în mod recurent viitorul membru al echipei să:

  • Participe la întocmirea, actualizarea reglementarilor interne pentru procesele și activitățile în care este implicat(ă);
  • Coordonează în mod autonom Call Center-ul, raportează către Directorul de Operațiuni;
  • Monitorizează și remediază incidentele înregistrate : încadrare în topic, status, subtopic, prioritate, feedback (solicita apelul după caz);
  • Optimizează fluxuri și raportează rezultatele;
  • Relaționează cu departamentul IT pe zona de dezvoltări/corecții și cu alte departamente, după caz;
  • Oferă suport subordonaților direcți în cazul situațiilor dificile;
  • Informează / agreează cu stakeholderii interni în mod proactiv, schimbările care apar în legătură cu procedurile și modificările operaționale;
  • Evaluează agenții și asigură calitatea apelurilor, precum și a înregistrărilor în sistem;
  • Gestionează campaniile outbound;
  • Atribuții de Hiring Manager (decizional pentru rolurile din perimetrul propriu) și de People Manager (Evaluări Performanță, grilă bonusare, dezvoltare & formare);

 

Beneficii:

  • Pachetul de beneficii include: salariu motivant, bonuri de masă în valoare de 300 RON;
  • Program de lucru flexibil, în ture;
  • Programe de dezvoltare profesională continuă în funcție de performanță;


Te așteptăm în echipa Clinicilor Dentare Dr. Leahu!
ShowImage2

Formular de contact

Completeaza campurile de mai jos si te contactam in maxim 24 de ore




Dr. Leahu Dental Clinics

021 9134