0374 475 555 Locatii   stegulet it stegulet en stegulet ro
Linie telefonică cu tarif normal

Andreea Pașol, despre empatie și relația cu clientul

 

De: | Etichete: , , , , , | Comentarii: 0 | aprilie 12th, 2018

Vizualizat de 213 utilizator/i

Pentru a avea o relație bună cu clienții, bazată pe încredere și empatie, este nevoie să încerci să-i cunoști mai bine, astăzi însă vă invităm să faceți cunoștință cu Andreea Pașol, operator Call Center la Clinicile Dr. Leahu, cea care se află „la celălalt capăt al firului”.

De ce ai ales să lucrezi într-un call center?

Principalul motiv pentru care am ales să lucrez în call center este acela că fiecare oră petrecută la birou este diferită, nu mă plictisesc niciodată, mereu există noi provocări, noi situații care necesită atenția ta pentru a le rezolva. Mai mult decât atât, cu fiecare apel nou cunoști oameni și situații noi. Lucrezi de 7 ani în domeniul relațiilor cu clienții și pot să spun că nu m-am plictisit nici măcar o zi.

Care sunt calităţile de care ai nevoie pentru a lucra în call centre?

În primul rând trebuie să fii o persoană răbdătoare și să te poți adapta în funcție de situație. Oamenii se pot afla într-o situație critică, pot fi veseli, supărați, dezamăgiți și de cele mai multe ori nu țin cont de faptul că interlocutorul, cel care se află la celălalt capăt al firului poate nu are nicio vină pentru starea pe care el o are.

Cât de importantă este empatia în relaționarea cu clienții?

Surprinzător sau nu, este foarte importantă, cu atât mai mult cu cât nu stabilești un contact direct cu clientul, ci unul telefonic. Empatia presupune să te centrezi pe sentimentele şi emoţiile celuilalt astfel încât să ajungi să înțelegi mult mai bine nevoile acestuia.

Care a fost cea mai mare satisfacţie pe care ți-a adus-o prezentul loc de muncă?

Satisfacții am în fiecare zi, după fiecare apel în care pacientul a fost mulțumit de toate informațiile pe care i le-am oferit.

Ce sfat ai oferi persoanelor care își doresc să lucreze în call center?

Ca să descoperi dacă îți place să lucrezi într-un call center trebuie mai întâi să încerci, numai așa îți vei putea da seama dacă ți se potrivește acest job. Sunt aproape 7 ani de când lucrez în call center și am învățat din fiecare domeniu câte ceva. Chiar dacă pe internet circulă informații care te pot face să te răzgândești să aplici pentru un job în call center, cel mai bine este să ajungi la acel interviu și sa te convingi dacă ceea ce ai auzit sau citit este real. Dacă îți dorești să lucrezi în call centerul Clinicilor Dr. Leahu primul pas este să depui CV-ul la hr@drleahu.ro, sunt mereu încântată să ofer noilor colegi suportul necesar și să le dezvălui cunoștințele mele în domeniul  stomatologiei.

 

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

clinica stomatologica Dr. Leahu

Părerea ta este importantă pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu
close-link
GDPR
×
Info! Sunt de acord sa apar in statisticile website-ului, ca vizitator.