0374 475 555 Locatiile noastre stegulet it stegulet en stegulet ro

Call Center-ul, liantul cu pacienții

 

De: | Etichete: , , , | Comentarii: 0 | mai 31st, 2018

Vizualizat de 186 utilizator/i

Empatică, dinamică și dornică să ajute în orice problemă, Veronica Staver este interfața de comunicare, punctul de legătură dintre Clinicile Dr. Leahu și pacienții sau potențialii săi pacienți. Rolul său este de a asigura suportul informațional necesar clienților și de a fi mereu la dispoziția acestora. Află ce o motivează și care a fost cea mai mare satisfacţie pe care i-a adus-o prezentul loc de muncă din următorul interviu:

De ce ai ales să lucrezi într-un call center?

Am început să lucrez în call center în urmă cu 5 ani, din pură întâmplare. O întâmplare fericită aș spune acum, care m-a ajutat să descopăr numeroasele părți pozitive ale acestei profesii și anume: este o activitate dinamică, interacționezi cu multe persoane, întâlnești diverse situații iar aceste lucruri te ajută să îți dezvolți abilitățile de comunicare, să faci față situațiilor care implică mult stres și, poate cel mai important, să empatizezi mai mult cu oamenii, fie că sunt pacienți, colegi sau prieteni.

Care sunt calităţile de care ai nevoie pentru a lucra în call centre?

Având în vedere faptul că activitatea desfășurată într-un call center implică uneori un nivel ridicat de stres, situație în care trebuie să fii eficient, tactul și răbdarea consider că ar trebui să fie calitățile de bază ale unui agent de call center. De asemenea, sunt de părere că este necesar să fii un bun vorbitor, un bun ascultător, să fii capabil să îți menții calmul în momentele critice. Totodată, empatia față de interlocutor joacă un rol esențial.

Cât de importantă este empatia în relaționarea cu clienții?

Este mult mai ușor să găsim soluții la problemele impuse de interlocutor atunci când ne imaginăm cum este să fii de partea cealaltă a firului. Interlocutorul, respectiv, în cazul de față, pacientul, așteaptă să fie ascultat, înțeles, să găsească un răspuns la întrebările și îngrijorările sale, iar sarcina noastră este să ne ridicăm mereu la așteptările acestora.

Care a fost cea mai mare satisfacţie pe care ți-a adus-o prezentul loc de muncă?

Cea mai mare satisfacție o am atunci când reușesc să găsesc soluții pentru pacienți într-un timp cât mai scurt, conform așteptărilor lor și în cele din urmă să mă bucur că le-am putut oferi o experiență plăcută.

Ce sfat ai oferi persoanelor care își doresc să lucreze în call center?

Persoanelor care își doresc să lucreze în call center le-aș sugera să fie perseverente, să nu se lase afectate de interlocutorii mai puțin cooperanți, să caute mereu soluții indiferent de problemă și să fie deschise la situațiile prezentate de pacienți ori clienți.

Începe-ți cariera la Clinicile Dr. Leahu! Dacă-ți dorești să înveți de la cei mai buni, trimite-ne CV-ul tău pe hr@drleahu.ro. Suntem într-o continuă creștere, deci traseul tău profesional poate să ducă spre oricâte satisfacții.

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile!



close-link
GDPR
×
Info! Sunt de acord sa apar in statisticile website-ului, ca vizitator.