• ro

Când au dinții nevoie de tratament de canal?

De: | Etichete: , , , | Comentarii: 0 | 19 septembrie 2018

Sănătatea dentară este de multe ori o alegere pentru pacienți. Cei mai predispuși la probleme dentare sunt cei care nu au grijă de dinții lor. Tutunul și lipsa igienei orale sunt cei mai mari dușmani ai dinților. Totuși, când se scoate nervul unui dinte?

De obicei, durerea apare atunci când nervul dintelui este afectat de către o carie. Pentru ca dintele să fie salvat, medicii stomatologi apelează la un tratament endodontic cunoscut în popor și sub denumirea de tratament „de canal” sau “obturație de canal”. Aceasta este, de fapt, o procedură ce are ca scop final îndepărtarea pulpei și tratarea patologiei endodontice.

„Dacă nervul nu este tratat la timp, infecția se acumulează și afectează osul. Totul duce la durere și, în final, la pierderea dintelui problematic. Medicina a evoluat mult și un tratament endodontic realizat sub microscop poate salva aproape orice dinte”, explică medicul stomatolog Ionuț Leahu.

Mulți pacienți se tem de faptul că tratamentul endodontic este dureros. Trebuie spus că tratamentul canalelor radiculare nu cauzează durere. Există pacienți care se plâng de faptul că au resimțit durere în urma intervenției.

„Există posibilitatea ca pacientul să resimtă disconfort câteva zile, dar în niciun caz nu va resimți durere. E drept că, în trecut, un astfel de tratament era durerors însă acum lucrurile s-au schimbat radical în bine pentru pacient”, mai spune doctorul Ionuț Leahu.

Unul dintre cele mai folosite dispozitive din Clinicile Dr. Leahu este microscopul Seliga. Dispozitivul este metoda cea mai eficientă de a depista canale ascunse sau eventuale inflamații. Conform studiilor, folosirea microscopului (dispozitivul care mărește imaginea de până la 25 de ori) în procedurile stomatologice crește rata de succes a tratamentelor cu până la 90%.

Dacă sunteți în căutarea unor medici profesioniști, care să pună pe primul loc sănătatea pacientului, sunați pentru o programare în cadrul Clinicilor Dr. Leahu la numărul de telefon 021 9134. Aici veți găsi sănătate reală și veți avea parte de o experiență excepțională.