Chirurgie dentară

La Dr. Leahu – Clinici Dentare, îți oferim tratamente chirurgicale complexe, de ultimă oră, fără disconfort sau îngrijiri speciale post-proceduri.

Cea mai întâlnită practică de chirurgie dentară este în cazul extracțiilor ce se realizează când un dinte este distrus și nu mai poate fi refăcut sau care să provoace complicații. Apoi, chirurgia dentară este baza pentru un implant dentar sau o punte dentară.

În cabinetele stomatologice Dr. Leahu, specialiștii noștri în chirurgie dentară pot rezolva chiar și cele mai complicate cazuri precum: chisturile maxilare, granuloamele apicale, molarii de minte inclusi sau semiinclusi, caninii inclusi, chiuretajul periapical etc.

TIPURI DE EXTRACȚII DENTARE

Extracţii Dentare Atraumatice

Experienţa noastră în chirurgie se măsoară și prin pacienţii mulţumiţi de rezultatul procedurii, care ne-au recomandat ca fiind mână dibace și uşoară în rezolvarea complicaţiilor dentare. Prin terapia atraumatică, îndepărtăm dinţii şi/sau măsele foarte cariate, distruşi de infecţii sau înghesuiţi, pentru a fi corectaţi, mai apoi, prin tratament ortodontic.

Extracţii Molar de Minte Inclus sau Semiinclus

Deşi tradiţia spune că apariţia măselei de minte coincide cu o vârstă a maturităţii în gândire, nu întotdeauna este un motiv de bucurie. De cele mai multe ori, molarii de minte au o poziţionare vicioasă ce nu le permite să erupă în totalitate sau, dacă rămân parţial acoperiţi de gingie, se pot caria şi da dureri îngrozitoare.

Rezecţie Apicală

Un canal necurăţat, blocat de un vârf de ac, o fractură sau o fisură pe rădăcina dinţilor, îţi poate crea complicaţii majore care, netratate, îţi afectează starea de sănătate a întregului corp.

Procedura de Sinus Lift

Vrei o dantură funcţională, fără proteză mobilă? Îţi venim în ajutor cu una dintre cele mai inovatoare şi de actualitate proceduri stomatologice, care îţi oferă opţiuni viabile de inserare ulterioară a unor implanturi, chiar dacă mărimea şi poziţia sinusurilor nu permit implantarea dentară – procedura de sinus lift.

ETAPE

Etape Extracţii Dentare Atraumatice

Desprinderea ţesuturilor moi din jurul dintelui

Luxaţia (dislocarea) dintelui cu elevatorul dentar

Adaptarea cleştelui de extracţie la dintele pacientului

Luxaţia (dislocarea) cu cleştele dentar

Îndepărtarea dintelui din alveolă.

Etape extracţii Molar de Minte Inclus sau Semiinclus

Etape rezecţie apicală

Rezecţia apicală se realizează într-o singură şedinţă, de aproximativ 1 oră, şi implică următoarele etape:

Anestezierea dintelui, a gingiei și a osului unde se va face intervenția
incizia la nivelul gingiei, în dreptul dintelui ce urmează a fi tratat și Descoperirea rădăcinii acestuia
Îndepărtarea vârfului rădăcinii și a țesutului infectat din jurul său
Obturarea dintelui rămas
Repoziționarea și suturarea gingiei

Etape procedura chirurgicală de sinus lift

Pregătirea pacientului

Etapa chirurgicală

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINTȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!