• Engleză
  • Română
it fr

Detartraj dentar cu ultrasunete & Periaj Profesional

Scapă de petele de cafea, nicotină şi coloranţi de pe dinţi! Dr. Leahu – Clinici Dentare te ajută să îţi menţii dinţii curaţi şi să previi apariţia cariilor sau a complicaţiilor ce îți pot provoca urgențe stomatologice cu ajutorul aparatelor de ultimă generaţie, non-invazive, ce îţi asigură efecte de lungă durată.

Ce este detartrajul dentar cu ultrasunete

Detartrajul dentar cu ultrasunete este o inovaţie care a revoluţionat îndepărtarea plăcii bacteriene, fără să lezeze gingiile sau limba. În doar 30 de minute, la clinica stomatologica Dr. Leahu, acest detartraj îndepărtează complet tartrul de pe dinţi şi de sub gingii, depozitele bacteriene şi stimulează circulația locală a sângelui.

Datorită traumatismului cu mult redus faţă de detartrajul dentar tradiţional, procedura este mult mai sigură, rapidă şi uşor tolerat de pacienţi, inclusiv de cei care suferă de hemofilie sau parodontită.

Cum se face detrartrajul cu ultrasunete

Ultrasunetele reprezintă vibrații mecanice care dispun de o frecvență foarte înaltă cu ajutorul cărora sunt distruse depozitele de tartru. Jetul de apă care însoțește vibrațiile în timpul detartrajului cu ultrasunete, îndepărtează resturile rămase în urma spargerii depozitelor, în scopul calmării gingiilor. Detartrajul cu ultrasunete este recomandat de medici deoarece nu produce dureri pacienților și nu există riscul afectării smalțului dentar, așa cum se întâmplă atunci când vorbim despre detartrajul tradițional.

Detartrajul cu ultrasunete este recomandat de medicii dentiști la un interval de șase luni, iar la pacienții care au implanturi dentare sau în cazul fumătorilor, la un interval de 4 luni. Acest procedeu este unul benefic atât pentru sănătatea orală, cât și pentru sănătatea generală a organismului.

Periaj profesional pentru igiena dentară

Completăm igiena dentară prin periajul profesional, necesar pentru a netezi suprafețele și pentru a îndepărta complet eventualele reziduri ale plăcii bacteriane. Acest periaj este complet lipsit de durere, nu necesită mai mult de o ședință de tratament şi îţi oferă o senzație de prospețime de lungă durată.

Ce presupune periajul profesional

Periajul profesional este o procedură complet nedureroasă. Se realizează doar în cabinetul medicului stomatolog, care acționează cu ajutorul unor instrumente și paste de dinți speciale, pentru a îndepărta placa bacteriană din cele mai inaccesibile zone. Periajul profesional poate fi asemănat de către pacienți cu periajul dentar realizat acasă cu ajutorul unei periuțe de dinți electrice. Periajul profesional se mai utilizează înainte de albirea dentară, de aplicarea unui aparat dentar cu brackeți sau înainte de sigilarea dentară. Periajul profesional nu este o procedură de albire a dinților, însă prin curățarea în profunzime poate fi de ajutor în eliminarea micilor colorații, cum sunt cele provocate de consumul de cafea, vin sau tutun.

Vino în cabinetele noastre unde echipa de medici dentiști Dr. Leahu are grijă să zâmbești din nou cu încredere. Pentru cele mai bune rezultate, recomandăm ca detartrajul dentar și periajul profesional să fie făcut odată la 6 luni.

Medic care realieaza un detartraj dentar cu ultrasunete si un periaj profesional, unui pacient, in cabinet
Un detartraj dentar și un periaj profesional sunt intervenții pe care orice persoana trebuie să le efectueze periodic, pentru o dantură frumoasă și sănătoasă

Beneficiile detartrajului:

• Procedură rapidă, nedureroasă;
  • Prospeţime de lungă durată;

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Formular de programare

Completeaza campurile de mai jos si te contactam in maxim 24 de ore