Detartraj dentar cu ultrasunete & Periaj Profesional

Scapă de petele de cafea, nicotină şi coloranţi de pe dinţi! Dr. Leahu – Clinici Dentare te ajută să îţi menţii dinţii curaţi şi să previi apariţia cariilor sau a complicaţiilor ce îți pot provoca urgențe stomatologice cu ajutorul aparatelor de ultimă generaţie, non-invazive, ce îţi asigură efecte de lungă durată.

Detartrajul dentar cu ultrasunete este o inovaţie care a revoluţionat îndepărtarea plăcii bacteriene, fără să lezeze gingiile sau limba. În doar 30 de minute, la clinica stomatologica Dr. Leahu, acest detartraj îndepărtează complet tartrul de pe dinţi şi de sub gingii, depozitele bacteriene şi stimulează circulația locală a sângelui.

Datorită traumatismului cu mult redus faţă de detartrajul dentar tradiţional, procedura este mult mai sigură, rapidă şi uşor tolerat de pacienţi, inclusiv de cei care suferă de hemofilie sau parodontită.

Completăm igiena dentară prin periajul profesional, necesar pentru a netezi suprafețele și pentru a îndepărta complet eventualele reziduri ale plăcii bacteriane. Acest periaj este complet lipsit de durere, nu necesită mai mult de o sedință de tratament şi îţi oferă o senzație de prospețime de lungă durată.

Vino în cabinetele noastre unde echipa de medici dentiști Dr. Leahu are grijă să zâmbești din nou cu încredere. Pentru cele mai bune rezultate, recomandăm ca detartrajul dentar și periajul profesional să fie făcut odată la 6 luni.

Beneficii:

Procedură rapidă, nedureroasă

Prospeţime de lungă durată

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!