• Română

În doar 2 minute poți afla dacă suferi de cancer bucal. Diagnostic rapid cu Velscope

Aparatul Velscope de depistare a cancerului oral și accesoriile
Testarea cu aparatul Velscope oferă un diagnostic corect și rapid și la depistarea precoce a cancerului oral, ajutând astfel la vindecare

De: | Etichete: , , , , , | Comentarii: 0 | 25 aprilie 2017

Vizualizat de 34.038 utilizator/i

Medicina înseamnă evoluție si, de la an la an, apar pe piață tot felul de aparate revoluționare menite să vină atât în ajutorul pacienților, cât și al medicilor. VELSCOPE-ul este unul dintre aceste aparate. Cu ajutorul lui, în doar 2 minute, se poate depista cancerul bucal încă din faza incipientă. Această maladie afectează anual peste 600.000 de oameni la nivel global și poate altera tot ce ține de gură și de cavitatea bucală, cum ar fi buzele, cerul gurii, gingiile, limba, laringele sau faringele.

Cum functioneaza Velscope

Velscope este singurul aparat din România care poate depista în câteva minute eventuale celule canceroase. Pus la dispoziție de Organizația Mondială a Sănătății pentru depistarea cancerului oral, acest aparat revoluționar wireless, de mici dimensiuni, produce o culoare fosforescentă, cu ajutorul căreia țesuturile bolnave sunt identificate. ”În acest fel, ne putem da seama dacă în cavitatea orală există leziuni modificate structural și putem decide împreună cu pacientul pașii ce urmează a fi efectuați”, spune Dr. Andra Jipa, medic stomatolog. Prin depistarea precoce a anomaliilor, pacientul poate beneficia de tratamente și proceduri complexe, care să ii asigure cele mai bune șanse de vindecare.

Ce este cancerul bucal

Cancerul bucal, un subtip al cancerului care afectează capul și gâtul, este reprezentat de orice leziune canceroasă localizată în cavitatea orală și se dezvoltă la nivelul celulelor, iar când acestea îmbatrânesc sau sunt vătămate și nu mai pot fi înlocuite de unele noi, apar excrescențe și tumori benigne sau maligne.

Tumorile benigne reprezintă foarte rar o amenințare la sănătatea noastră, deoarece nu invadează țesutul vecin și pot fi îndepărtate cu ușurință. Cele care reprezintă un pericol sunt tumorile maligne, care invadează și afectează și alte părți ale corpului. Dacă este depistat din timp, atunci rata de supraviețuire a unei persoane afectate de această maladie este de 80-90%.

Cancerul oral – factori de risc

Principalul factor de risc care determină apariția cancerului bucal la nivel de limbă și amigdale  îl reprezintă infecția cu HPV (papiloma virus), transmisibil pe cale sexuală.

Alți factori de risc care pot duce la apariția cancerului bucal sunt: consumul de tutun (chiar și mestecat), alcoolul (în cantități mari), combinația alcool-tutun, expunerea la razele solare pe perioade lungi de timp, fără protecție,  predispoziția genetică, lipsa vitaminelor A, E, C din alimentație, poluarea și prezența Candidei albicans.

Simptomele cancerului oral

Dacă ai unul dintre următoarele simptome care nu se vindecă de ceva timp, atunci poți fi suspect de cancer bucal și trebuie sa mergi de urgență la oricare din Clinicile Dr Leahu pentru o testare;

• leziuni sau pete de culoare albă sau roșie;
  • inflamații la nivelul buzelor si gurii care persistă;
  • senzație de amorțeală sau de durere în gură, mai ales la nivelul limbii;
  • pierderea dinților fără cauze medicale.

Testul de depistare al cancerului bucal durează doar 2 minute, cu Velscope!

Așadar, dacă aveți leziuni sau pete de culoare albă sau roșie, inflamații care persistă la nivelul buzelor și gurii, amorțeală sau durere în gură, mai ales la nivelul limbii, afecțiuni care nu se vindecă de ceva timp, vizita la stomatolog devine o prioritate. Testul de depistare a cancerului oral durează doar două minute.

Aparatul de testare împotriva cancerului bucal Velscope este folosit în 23 de țări, de peste 12.000 de medici dentiști. În plus, testările realizate pentru  25 de milioane de pacienți atestă faptul că acest aparat este singurul din lume care poate depista orice formă de cancer bucal încă din faza incipientă, oferind astfel informații vitale în lupta împotriva acestei maladii.