În doar 2 minute poți afla dacă suferi de cancer bucal

De: | Etichete: , , , , , | Comentarii: 0 | aprilie 25th, 2017

Medicina înseamnă evoluție si, de la an la an, apar pe piață tot felul de aparate revoluționare menite să vină atât în ajutorul pacienților, cât și al medicilor. VELSCOPE-ul este unul dintre aceste aparate. Cu ajutorul lui, în doar 2 minute, se poate depista cancerul bucal încă din faza incipientă. Această maladie afectează anual peste 600.000 de oameni la nivel global și poate altera tot ce ține de gură și de cavitatea bucală, cum ar fi buzele, cerul gurii, gingiile, limba, laringele sau faringele.

Velscope este singurul aparat din România care poate depista în câteva minute eventuale celule canceroase. Pus la dispoziție de Organizația Mondială a Sănătății pentru depistarea cancerului oral, acest aparat revoluționar wireless, de mici dimensiuni, produce o culoare fosforescentă, cu ajutorul căreia țesuturile bolnave sunt identificate. Prin depistarea precoce a anomaliilor, pacientul poate beneficia de tratamente și proceduri complexe, care să ii asigure cele mai bune șanse de vindecare.

Cancerul bucal, un subtip al cancerului care afectează capul și gâtul, este reprezentat de orice leziune canceroasă localizată în cavitatea orală și se dezvoltă la nivelul celulelor, iar când acestea îmbatrânesc sau sunt vătămate și nu mai pot fi înlocuite de unele noi, apar excrescențe și tumori benigne sau maligne.

Tumorile benigne reprezintă foarte rar o amenințare la sănătatea noastră, deoarece nu invadează țesutul vecin și pot fi îndepărtate cu ușurință. Cele care reprezintă un pericol sunt tumorile maligne, care invadează și afectează și alte părți ale corpului. Dacă este depistat din timp, atunci rata de supraviețuire a unei persoane afectate de această maladie este de 80-90%.

Principalul factor de risc care determină apariția cancerului bucal la nivel de limbă și amigdale  îl reprezintă infecția cu HPV (papiloma virus), transmisibil pe cale sexuală.

Alți factori de risc care pot duce la apariția cancerului bucal sunt: consumul de tutun (chiar și mestecat), alcoolul (în cantități mari), combinația alcool-tutun, expunerea la razele solare pe perioade lungi de timp, fără protecție,  predispoziția genetică, lipsa vitaminelor A, E, C din alimentație, poluarea și prezența Candidei albicans.

Dacă ai unul dintre următoarele simptome care nu se vindecă de ceva timp, atunci poți fi suspect de cancer bucal și trebuie sa mergi de urgență la oricare din Clinicile Dr Leahu pentru o testare;

–  leziuni sau pete de culoare albă sau roșie;

–  inflamații la nivelul buzelor si gurii care persistă;

–  senzație de amorțeală sau de durere în gură, mai ales la nivelul limbii;

–  pierderea dinților fără cauze medicale.

Testul de depistare al cancerului bucal durează doar 2 minute!

Aparatul de testare împotriva cancerului bucal Velscope este folosit în 23 de țări, de peste 12.000 de medici dentiști. În plus, testările realizate pentru  25 de milioane de pacienți atestă faptul că acest aparat este singurul din lume care poate depista orice formă de cancer bucal încă din faza incipientă, oferind astfel informații vitale în lupta împotriva acestei maladii.

close-link
Abonează-te și primești
automat e-book-ul!

Cum faci ca prichindelul tău