021 9134 Locatii
Linie telefonică cu tarif normal
  • ro
it

Dr. Miruna Ioana Gheorghe: “Trebuie să înțelegem că dinții sunt asemeni pieselor de domino”

 


De: | Etichete: , , , , | Comentarii: 0 | 1 august 2019

Vizualizat de 128 utilizator/i

Dr. Miruna Ioana Gheorghe este un membru important al echipei Clinicile Dentare Dr. Leahu. Tânără, dedicată și plină de optimism, Miruna este de părere că pacienții ar trebui să fie mai informați cu privire la procedurile medicale. În plus, aceștia trebuie să înțeleagă că rolul medicilor stomatologi este „să-i ajute”. Cum va arăta viitorul stomatologiei și care sunt provocările meseriei de medic dentist ne spune chiar Miruna Ioana Gheorghe.

Miruna, de ce ai ales stomatologia și care este cel mai frumos lucru în a fi medic stomatolog?
Am optat pentru medicină dentară în locul celei generale. Am știut dintotdeauna că îmi doresc medicina, însă o discuție cu un medic a fost factorul declanșator. În urma discuției am căutat mai multe informații despre ceea ce înseamnă cu adevărat stomatologie și atunci am făcut alegerea. Am realizat că medicina generală m-ar solicita prea mult din punct de vedere emoțional și, mai ales, fizic. Astfel, sunt convinsă că am făcut cea mai bună alegere.

Cât despre frumusețea acestei meserii, aș putea să o compar cu construirea unei case, doar că, noi, ca medici stomatologi, construim zâmbete. Mereu apare ceva nou, mereu ne confruntăm cu cazuri ce trebuie atent studiate și ghidate, mereu ne dorim să ne autodepășim.

Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru stomatologie?
Recunosc că pasiunea pentru stomatologie a venit treptat. Cu cât lucram mai mult, cu atât îmi plăcea mai mult. Și cu siguranță va crește. Știu că mai am de învățat, așa că zi de zi tot adaug câte o caramidă pentru consolidarea pasiunii.

Care este problema cu care te confrunti cel mai des din postura de medic dentist?
De departe, cea mai mare problemă este teama pacientilor de stomatolog. E o provocare să îi conving că dacă iau loc pe scaunul stomatologic nu pățesc nimic rău. Uneori, le înțeleg frică și încerc pe cât posibil să îi liniștesc și să le arăt că nu e nimic de speriat. Încrederea este un aspect foarte important în relația medic-pacient. Veriga cea mai importanta a echipei este pacientul. Dacă el este alături de noi, medicii, și are încredere deplină, atunci rezultatele vor fi cu siguranță cele dorite.

Care crezi că este punctul tău forte când vine vorba despre relația medic-pacient?
Îmi place sa le explic pacientilor ceea ce se întâmplă atât din punct de vedere al manoperelor, cât si despre modul si cauzele afectării dintilor. Încerc să le fac vizita cât mai placută, ca ei să se simtă cât mai comod. Principalul nostru mesaj către ei este că “dorim să îi ajutăm”.

Cum ai caracteriza pacientul român?
Pacientul român este reticent, neîncrezator și grăbit. Totuși, dacă problema pe care o are este deranjantă, pacientul devine ascultător. Cred că toate aceste obiceiuri vin, probabil, din lipsa informatiilor în legatură cu sănătatea orală. Daca i se explică și înțelege că dinții sunt ca piesele de domino (se strică unul, se strică și următorii) și trebuie percepuți ca un tot unitar, atunci pacientul devine implicat.

Va veni vremea în care roboții vor lua locul medicilor stomatologi?
Cel mai probabil se va întâmpla acest lucru în viitor. Deja avem frezajul computerizat al coroanelor dentare. Însă sunt convinsă că în spatele unei masinarii va sta mereu omul și gândirea lui. Nu aș vrea să se întoarcă roata.

Cum si-ar putea învinge unii pacienți teama de dentist?
În primul rând, prin cunoastere și acest lucru încercăm să îl dezvoltam în cadrul Clinicilor Dentare Dr. Leahu. Fiind informati, pacientii vor înțelege de ce facem anumite manopere, cum folosim diferite instrumente si astfel, vor scăpa de teamă. Experientele neplăcute din trecut îi pot face pe pacienti să nu mai revină la medic, să devină reticenți. De aceea, dacă reușesc să ia decizia de a veni, le arătăm și explicam situația dentară și ceea ce poate fi făcut. Un pacient informat este un pacient câștigat!

Spune-mi ce te-a impresionat cel mai mult la Clinica Dr. Leahu, locul in care iti desfasori activitatea?
Suntem o echipa si ne putem sfatui în legătură cu diferitele cazuri. Este foarte plăcut să știi că ai sprijinul necesar. Astfel, le putem oferi pacientilor cele mai bune soluții, potrivite în cazul lor. Un alt aspect foarte important este că avem aparatura și materialele necesare pentru a oferi tratamente de ultima generatie. Am fost plăcut surprinsă să găsesc de la microscop si frezare computerizată, până la materiale și diferite instrumente pe care îmi doream foarte mult să le pot folosi. Mă bucur că am șansa de face parte și de a crește alături de echipa Clinicilor Dentare Dr. Leahu.

Ce te motivează cel mai mult să te trezesti și să vii zi de zi la job?
Faptul că îmi place ceea ce fac și că mă duc la muncă într-un loc unde stiu că lucrez după cele mai înalte standrde.

Ce înseamnă pentru tine „Sănătate reală și o experiență excepțională a pacientului”, motto-ul Clinicilor Dentare Dr. Leahu?
Motto-ul îmi arată că oferim pacientilor tratamentele optime cu cea mai performantă aparatură. Totodată, ne dorim să le oferim o atmosferă cât mai confortabilă, liniștită și plăcută.

Ai nevoie de o consultație? Cauți o echipă de profesioniști în domeniul stomatologic? Vrei să te consulte un medic care știe ce are de făcut? Sună la numărul de telefon 021 9134 și un specialist al Clinicilor Dentare Dr. Leahu te va consilia. Rețeaua Dr. Leahu cuprinde astăzi opt clinici, cinci în București, una în Pitești, una în Timișoara și una în Turda.

 

 

Dr. Ionut Leahu
Dr. Ionut Leahu
Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Dr. Leahu Dental Clinics

021 9134