Extracţii Dentare Atraumatice

Experienţa echipei Dr. Leahu în chirurgie dentara se măsoară prin pacienţii mulţumiţi de rezultatul procedurii, care ne-au recomandat ca fiind mână dibace și uşoară în rezolvarea complicaţiilor dentare.

Prin terapia atraumatică, îndepărtăm dinţii şi/sau măsele foarte cariate, distruşi de infecţii sau înghesuiţi, spre a fi corectaţi, mai apoi, prin tratament ortodontic.

Extracţia dentară atraumatică este o procedură chirurgicală prin care îndepărtăm din alveolă un dinte bolnav, care nu mai poate fi salvat prin alte mijloace.

Este o procedură rapidă, dar, mai ales, sigură pentru că afectează cel mai puţin gingia şi osul alveolar (resorbţia osoasă este minimă), protejându-l de traumă sau complicaţii, asigurând astfel succesul unui viitor implant dentar.

Extracția dentară chirurgicală presupune incizia gingiei și crearea unui lambou și poate și secționarea și îndepărtarea unei bucăți de os pentru a avea acces la dinte. Extracția prin chirurgie dentară poate fi considerată și o abordare mai prudentă de a îndepărta un dinte care impune complicații.

La Dr. Leahu – Clinici Dentare, găseşti întotdeauna tratamente de chirurgie dentară complexe, de ultimă oră, care nu îţi cauzează disconfort sau necesită îngrijiri speciale post-proceduri.

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!