0374 475 555 Locatii   stegulet it stegulet en stegulet ro

Inamicul dinţilor sensibili în sezonul rece

De: | Etichete: , , | Comentarii: 0 | februarie 5th, 2018

Durerea de dinți este principalul motiv pentru care mergem la medicul dentist. Aceasta poate apărea fie ca urmare a unor probleme dentare netratate la timp, de exemplu, carii, fracturi dentare, boli gingivale, fie în situațiile în care suntem expuși la aer rece sau la temperaturi scăzute. Dacă vă aflați în ultima situație, este posibil să suferiți de sensibilitate dentară. Din fericire, medicul dentist are soluții care vă poate scăpa de durere.

Printre principalii factori care contribuie la sensibilitatea dentară și durerea de dinți în sezonul rece se numără:

• un periaj dentar agresiv, periajul prea dur al dinților duce la sensibilizarea lor;
  • folosirea unei periuțe de dinți inadecvate, de exemplu, o periuță cu perii prea tari;
  • retragerea gingiilor (gingii desprinse de dinţi, care lasă expusă rădăcina dintelui);
  • erodarea smalțului, smalțul subțire;
  • fisurile de la nivelul dinților;
  • inflamațiile gingivale;
  • obiceiul vicios de a scrâșni din dinți sau de a ține încleștat maxilarul;
  • tartrul;
  • consumul repetat de alimente și băuturi acide care atacă smalțul dinților;
  • tulburările de alimentație.

În cazul în care o scurtă plimbare pe timp de iarnă vă provoacă disconfort sau durere la nivelul dinților este indicat să faceți o vizită la medicul dentist. Acesta vă poate recomanda folosirea unei paste de dinți cu flour, concepută pentru dinții sensibili, înlocuirea periuței de dinți cu o alta cu peri moi, pentru a evita periajul agresiv, sau tratamentul cu laser. Până să ajungeţi la dentist, puteţi ameliora durerea clătind gura cu apă călduţă.

Cel mai important, nu amânați programarea la medicul dentist. Cu cât se intervine mai repede asupra problemei, cu atât vizitele la dentist vor fi mai puține, costurile vor fi mai mici și veți putea zâmbi din nou fără probleme. Pentru programări ne puteți suna la numărul 0374 475 555!

clinica stomatologica Dr. Leahu

Părerea ta este importantă pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

close-link
GDPR
Info! Sunt de acord sa apar in statisticile website-ului, ca vizitator.