• ro

Medicul Diana Fulea: „Îmi place să ajut pacienții să scape de durere”

De: | Etichete: , , | Comentarii: 1 | 18 ianuarie 2019

Lanţul de clinici stomatologice Dr. Leahu a deschis în luna noiembrie la Timișoara cea de-a șase clinică. Reacțiile au fost pozitive și bănățenii au primit cu entuziasm faptul că vor beneficia de servicii somtatologice de cel mai înalt nivel, așa cum s-a întâmplat până acum cu românii din București și Pitești. Diana Fulea este unul dintre primii medici care au spus „DA!” provocării de a face parte din echipa Clinicilor Dr. Leahu.

Diana, care este prima impresie după câteva săptămâni de lucru în cadrul echipei Clinicile Dr. Leahu?
Începutul este unul promițător. Constituie un avantaj să faci parte dintr-o echipă profesionistă și ambițioasă într-o clinică cu aparatură performantă și cu oportunități de dezvoltare profesională. Orice început necesită o perioadă de adaptare pentru o mai bună organizare în timp, dar sunt optimistă că împreună vom ajunge unde ne propunem.

Care este cel mai frumos lucru în a fi medic stomatolog?
Dinții ne ajută să mestecăm, să vorbim și cel mai important este că fără ei nu am putea să avem un zâmbet frumos. Medicul stomatolog ajută la păstrarea dinților și la refacerea estetică și funcțională a lor. Este o meserie frumoasă care implică un proces continuu de dezvoltare personală și profesională și care are satisfacții pe măsură.

Care crezi că este punctul forte al Clinicilor Dr. Leahu?
Folosirea implanturilor dentare Sky Fast&Fixed Bredent. Marele avantaj al acestui sistem este că oferă posibilitatea de a cimenta pacienților dinți ficși, în decurs de 24 de ore de la inserarea implanturilor, cu care aceștia pot mânca, ajutându-i astfel să își reia viața socială într-un timp record.

De ce ai ales să practici stomatologia aici, într-o perioadă în care mulți medici aleg să plece din țară?
Am ales să rămân în țară pentru că deja de o perioadă bună de timp în România se lucrează la standarde europene și pot practica această meserie în bune condiții și aproape de familie. De asemenea, locația clinicii Dr.Leahu din Timișoara este una favorabilă turiștilor care vin să viziteze orașul de pe Bega, fiind situată relativ aproape de centrul orașului, pe o stradă cu mai multe hoteluri.

De ce ai ales endodonția?
Îmi place să ajut oamenii să scape de durere cât mai repede și asta o realizez prin tratamentul de urgență al dintelui cauzal și anume: îndepărtarea țesutului pulpar inflamat al acestuia. Efectul imediat va fi reprezentat de dispariția durerii, iar efectul pe termen lung va fi reprezentat de salvarea dintelui și menținerea lui pe arcadă. Cea mai mare mulțumire ca medic endodont este atunci când reușești să recuperezi un dinte și observi de-a lungul timpului că pacientul rămâne fără simptomatologie.

Crezi că pacienții țin cont de sfaturile medicului stomatolog?
Depinde foarte mult de abilitatea medicului de a explica pe înțeles riscurile nerespectării sfaturilor dar și de nivelul de educație al pacienților.  De aceea, ar fi foarte importantă prevenția dentară în școli de la vârste cât mai mici.

Comentarii

One thought on “Medicul Diana Fulea: „Îmi place să ajut pacienții să scape de durere”