Mituri despre tratamentul de canal

De: | Etichete: , | Comentarii: 0 | ianuarie 18th, 2018

Pacienții care ajung la terapia canalului radicular au infecții bacteriene la nivelul rădăcinii și al camerei pulpare care trebuie tratate. Dacă nu se intervine la timp, într-un final acestea vor înainta, vor ajunge la os declanșând abcese și infecții. Mai mult de atât, pacientul își poate pierde dintele. Pentru a înțelege mai bine ce înseamnă tratamentul canalelor radiculare, am pregătit mai jos o serie de mituri combatate despre această procedură.

Mit: Ai nevoie de tratament de canal doar dacă ai o carie mare.

Adevăr: Altă cauză care poate necesita acest tip de tratament este și traumatismul dentar.

Mit: Dinții nu pot cădea dacă pacientul nu face tratamentul de canal.

Adevăr: Dacă infecția avansează prea mult și nu este tratată, în timp dintele poate fi pierdut.

Mit: Dintele restaurat rezistă puțin după tratament.

Adevăr: Un dinte restaurat poate rezista toată viața, dacă acesta primește îngrijirea adecvată. O igienă orală bună și controalele dentare pot preveni viitoarele probleme.

Mit: Tratamentul canalelor radiculare este dureros.

Adevăr: Tratamentul canalelor radiculare nu cauzează durere. Endodonții bine-pregătiți și experimentați dar și tehnologia avansată din ziua de azi oferă pacientului care urmează un tratament de canal, aceeași experiență ca în cazul oricărui alt tratament stomatologic.

Mit: Dacă tratamentul canalelor nu este dureros în timpul procedurii, durerea este resimțită după.

Adevăr: Da, după terapia canalelor radiculare există posibilitatea ca pacientul să resimtă disconfort câteva zile, dar în niciun caz durere.

Mit: O bună alternativă a tratamentului de canal este extracția.

Adevăr: Salvarea unui dinte natural este cea mai bună alegere pentru sănătate dar și pentru aspectul estetic. Nimic nu arată, nu funcționează și nu se simte ca dintele natural.

Mit: Tratamentele de canal sunt costisitoare.

Adevăr: Costul unei extracții și a unei proteze, punte dentară sau implant este mai mare decât costul unei proceduri endodontice care va salva dintele/ dinții pentru următorii ani.

Clinicile dentare Dr. Leahu sunt soluția cea mai bună pentru orice problemă dentară. Pentru o programare sună la 0374475555

close-link
Abonează-te și primești
automat e-book-ul!

Cum faci ca prichindelul tău
să aibă dinți sănătoși?

Sfaturi Practice

Abonează-te la newsletter și primești
GRATUIT e-book-ul nostru!
close-link
GDPR
× Info! Sunt de acord sa apar in statisticile website-ului, ca vizitator.