0374 475 555 Locatii   stegulet it stegulet en stegulet ro
Linie telefonică cu tarif normal

Monica Banica: „trebuie să pui problemele pacientului mai presus de ale tale”

 

De: | Etichete: | Comentarii: 0 | iunie 11th, 2018

Vizualizat de 547 utilizator/i

Pe lângă întâmpinarea pacienților și direcționarea acestora în cabinet, Monica Banica, Front Desk Officer la Clinica Dr. Leahu Pitești, empatizează și reușește să își stăpânească propriile emoţii şi le gestionează cu succes pe cele ale pacientului. Cum arată o zi de muncă la recepția unei clinici stomatologice și care sunt provocările acestei profesii aflați din următorul interviu:

Ce pregătire profesională trebuie să aibă o recepționistă?

În primul rând, este necesar să îți placă să comunici cu oamenii, să ai competențe în utilizarea calculatorului, de asemenea, este util să ai un minim de cunoștințe de secretariat și să fii organizat. Aș mai adăuga capacitatea de a lucra eficient sub presiune, de a fi proactiv, de a te adapta rapid indiferent de situație și, cel mai important, de a-ți asuma responsabilitatea.

Descrie-ne o zi de muncă obișnuită la recepție.

O zi de muncă la recepția Clinicilor Dr. Leahu constă în îndeplinirea obiectivelor, precum întâmpinarea, informarea, ghidarea și gestionarea programărilor pacienților. Nu uit niciodată să le mulțumesc oamenilor, să fiu empatică cu ei și să le zâmbesc. Tot în atribuțiile mele intră și plata facturilor, preluarea apelurilor telefonice și primirea coletelor.

Cum trebuie întâmpinat pacientul atunci când vine în clinică?

Pacienții trebuie întâmpinați așa cum ți-ai dori și tu să fii întâmpinat, cu zâmbetul pe buze, cu căldură și profesionalism. Atât relațiile dintre medici și pacienți, cât și cele dintre recepționer și pacient trebuie să fie bazate pe empatie, respect și încredere.

Zâmbetul profesional este absolut obligatoriu?

Un zâmbet profesional, fals, mimat din obligație nu va transmite niciodată mesajul dorit, prin urmare, recomand doar zâmbetul natural, spontan. Postul de Front Desk Officer, ca orice alt loc de muncă, implică să te detașezi de problemele personale de zi cu zi și să înțelegi că acestea nu sunt și problemele pacienților. Dacă ai o zi dificilă, acest lucru nu trebuie să se reflecte în atitudinea față de pacient. Este necesar să fii profesionist, să respecți pacientul și să pui problemele lui mai presus de ale tale.  

Care sunt calități necesare pe care un bun recepționist trebuie să le aibă?

Din punctul meu de vedere un bun recepționist trebuie sa fie dinamic, spontan, calm, înțelegător, amabil, proactiv, să îi placă să interacționeze, să asculte, să ofere soluții și să ia decizii favorabile pacientului. Este nevoie de multă atenție, responsabilitate, implicare și dăruire.

Ce îți place să faci în timpul liber?

Îmi place să citesc, să mă documentez despre cultura altor țări și să ajut oamenii, implicându-mă în diverse proiecte sociale.

Când te-ai angajat la Clinicile Dr. Leahu și ce experiență ai pe acest post?

Am doar câteva luni de când lucrez la Clinicile Dr. Leahu dar simt că sunt aici de foarte mult timp, m-am integrat neașteptat de bine iar colegii sunt mereu dispuși să îmi ofere o mână de ajutor. Într-un timp atât de scurt am reușit să învăț foarte multe lucruri și să mă descurc indiferent de situație.

Începe-ți cariera la Clinicile Dr. Leahu! Spune-ne câte ceva despre tine şi lasă-ne CV-ul tău aici, iar noi te vom contacta.

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

clinica stomatologica Dr. Leahu

Părerea ta este importantă pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu
close-link
GDPR
×
Info! Sunt de acord sa apar in statisticile website-ului, ca vizitator.