Motive pentru care ar trebui să mergem mai des la stomatolog

De: | Etichete: , , | Comentarii: 0 | 16 ianuarie 2019

În ultima perioadă, tot mai mulți români au înțeles importanța educației dentare. Totuși, mersul la stomatolog ar trebui să fie un obicei care să ne intre în reflex. Iată cinci motive pentru care orice persoană trebuie să treacă pragul unei clinici stomatologice cel puțin de două ori pe an: Costuri mai mici Factorul educație este cel care îi ține pe români departe de cabinetul stomatologic. În 9 din 10 sate din România nu există nici măcar un medic stomatolog. Vizita la stomatolog trebuie făcută cu regularitate deoarece sănătatea orală este vitală pentru o viață sanătoasă. Dacă vom merge doar când ne doare, e greu să prevenim eventuale probleme și astfel costurile tratamentului vor fi mai mari. Nu toate afecțiunile dor de la început Majoritatea afecțiunilor de ordin dentar nu produc dureri în fază incipientă. Astfel, dacă pacientul nu merge periodic la stomatolog, nu are de unde să știe cât de grave sunt problemele sau potențialele sale probleme dentare. Medicul stomatolog este cel care îl va informa pe pacient despre „problemele” din cavitatea orală. Îndepărtarea tartrului Odată cu controlul de rutină se face, de obicei, și igienizarea. Aceasta trebuie făcută o dată la șase luni pentru ca pacienții să scape de tartru. Curățarea cavității bucale, prin detartraj și periaj profesional elimină bacteriile existente și scad vizibil riscul unei eventuale infecții. Îți păstrezi zâmbetul perfect Păstrarea unui zâmbet frumos este o muncă continuă și de echipă (pacient-medic dentist). Igienizarea făcută acasă este extrem de importantă, procedură ce trebuie completată cu vizita periodică la medicul stomatolog. Majoritatea adulţilor au cel puţin o extracţie dentară, iar dinții rămași sunt tentați să migreze. Dinții înclinați sunt mai greu de curățat și predispuși la apariția cariilor. În cadrul Clinicilor Dr. Leahu, o echipă de medici specialiști îți stă la dispoziție pentru a-ți răspunde la întrebări și a-ți oferi cele mai eficiente tratamente, la cel mai înalt nivel de performanță. Programează-te la numărul de telefon 021 9777!

Întreabă medicul: