021 9134 Locatii   stegulet it stegulet en stegulet ro

Motive pentru care este important să descoperi cariile dentare din timp

De: | Etichete: , , | Comentarii: 0 | aprilie 23rd, 2019

Conform definiției, caria dentară este un proces distructiv cronic al țesuturilor dure ale dintelui, fără caracter inflamator, care provoacă necroza și distrugerea acestora. Caria se dezvoltă atât la copii, pe dinții de lapte, cât și la adulți. De ce este important ca acestea să fie descoperite din timp?

Poți să pierzi dinții

De cele mai multe ori, caria dentară nu prezintă simptome în fază incipentă. Durerea sau punctele negre de pe dinți, încep să apară în momentul în care caria se extinde. Netratată, caria poate duce la pierderea dinților.

Respirație urât mirositoare

În multe dintre situații, cariile dentare sunt urât mirositoare întrucât în zona unde apare caria există și resturi de alimente. Pentru mulți dintre pacienți, acesta este primul semn al apariției cariei dentare.

Cariile pot să doară

Durerea este și ea un semn al cariei dentare. Dacă pacientul acuză dureri, sunt șanse destul de mari ca și rădăcina dintelui să fie afectată și să fie nevoie de un tratament de canal.

Sunt mai ușor de tratat

Asemeni oricărei afecțiuni depistate timpuriu și cariile sunt mult mai ușor de tratat în fază incipientă, atunci când acestea nu afectează rădăcina.

Afectează estetica danturii

O carie dentară avansată poate arăta ca un punct negru pe dinte și poate să afecteze estetica danturii. În fond, cui îi place ca albul dintelui să nu fie chiar alb?

Iată, așadar mai multe motive pentru care este indicat ca un pacient să știe că se confruntă cu o carie. Tocmai de aceea, medicii stomatologi recomandă controlul periodic cel puțin o dată la șase luni. Din păcate, majoritatea persoanelor însă ajung la dentist abia în stadiu avansat, când apar: durerile dentare, sensibilitatea la rece sau la cald, respirația urât mirositoare sau colorații dentare.

În cazul în care sunteți în căutarea unei experiențe excepționale și a unor medici profesioniști, care să pună pe primul loc sănătatea pacientului, sunați pentru o programare în cadrul Clinicilor Dr. Leahu la numărul de telefon 021 9134. Puteți alege una dintre cele patru clinici din București (Rin, Caramfil, Victoriei, Pipera), fie clinica Dr. Leahu din Pitești, fie clinica din Timișoara.