Cu PRGF, implantul dentar se vindecă de 7 ori mai rapid

În clinicile dentare dr. Leahu, principala noastră preocupare este să îți oferim tratamente rapide, fără durere, care să te facă să zâmbești și să te bucuri de viață.

Pentru că tot mai mulți pacienți trec pragul clinicilor noastre în căutarea celui mai modern tratament cu implanturi dentare, dispunem de o tehnologie revoluționară de vindecare rapidă – PRGF Endoret, pe care o utilizăm cu succes și pentru reîntinerirea naturală a pielii.

Clinica Dr.Leahu Caramfil este primul centru de excelență acreditat de Institutul Biotehnologic (BTI). Peste 1000 de pacienți s-au vindecat de 7 ori mai repede datorita tehnicii PRGF pe care o folosim încă din 2013 în Clinicile Dr.Leahu. Alege și tu sa fii tratat corect, alege originalul, alege Clinicile Dr.Leahu!

Implanturi dentare ce se vindecă de 7 ori mai repede

Pentru Dr. Ionut Leahu, unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați specialiști în implanturi dentare din România, această tehnologie îl ajută să le ofere pacienților
“rezultate uimitoare, regenerând țesutul, fără efecte adverse și reducând semnificativ timpul de recuperare după o intervenție de chirurgie orală. În vederea unui tratament cu implant dentar, rata de succes a fost de 100 % și am eliminat inflamațiile, eventualele infecții sau orice alte complicații post-operatorii care mai puteau apărea”.

Această tehnologie de vindecare rapidă este dezvoltată de BTI, Institutul pentru Biotehnologie și Medicină Regenerativă din Spania și a fost folosită, până în momentul de față, la mai mult de 700.000 de pacienți, din peste de 20 de țări, la care nu a fost observată nicio reacție adversă.

Iată criteriile după care în clinicile stomatologice dr. Leahu am ales această tehnologie revoluționară:

• Institutul BTI are peste 17 de ani de cercetare în patentarea și dezvoltarea lui PRGF Endoret;
  • Peste 100 de studii clinice și articole în reviste și jurnale de specialitate, cu renume mondial, au lăudat această tehnologie, de real ajutor în tratamentele cu implant dentar.

Folosim PRGF Endoret în tratamentele cu implant dentar deoarece:

se elimină durerea
este 100% biocompatibil și sigur.
procesul de vindecare este de 7 ori mai rapid
gradul de confort post-intervenție este ridicat
dispar riscurile inflamației, a infecțiilor și a complicatiilor post-chirurgicale
0% rată de respingere a organismului - tehnologia funcționează cu propriu sânge al pacientului

Cum funcționează PRGF Endoret

Medicul specializat în tratamente cu implant dentar recoltează 9 ml din sângele pacientului, care este apoi introdus într-o centrifugă pentru a se obține plasma, răspunzătoare de vindecarea rapidă a țesuturilor.

Centrifuga PRGF Endoret acționează cu o viteză de 1000 de turații/minut, în 8 minute separă componentele sângelui, iar hematiile sunt izolate de plasmă. Ulterior acestui proces, plasma este introdusă într-un cuptor special și este transformată într-o pastă cu proprietăți regenerative, care se va aplica asupra locului intervenit în vederea unui implant dentar.

Piele tânără și strălucitoare, rapid, fără bisturiu și efecte adverse

Tehnologia PRGF Endoret este folosită cu succes atât pentru implanturi dentare, cât și în proceduri de estetică luptând, chiar după 24 de ore, împotriva îmbătrânirii premature a pielii, în tratarea acneei și a ridurilor.

Prin aplicarea tehnologiei PRGF Endoret pentru piele, celulele sunt stimulate să producă o cantitate mai mare de colagen natural și acid hialuronic. Astfel, la doar câteva ore după procedură, aspectul pielii se îmbunătățește vizibil, aceasta devine mult mai hidratată și mai sănătoasă.
Tratamentul estetic cu injecții PRGF- Endoret pentru piele este recomandat ca metodă anti-ageing preventivă începând cu vârsta de 35 de ani sau de la 45 de ani pentru a regenera și corecta imperfecțiunile.

Aspect vizibil îmbunătățit al pielii după procedura cu PRGF Endoret

În clinicile dentare dr. Leahu folosim PRGF pentru piele în tratamente de:

• Hidratare – PRGF-Endoret pentru piele asigură un nivel ridicat de hidratare a pielii, în comparație cu cel obținut prin alte tratamente estetice.
  • Luminozitate a pielii – ajută la recuperarea luminozității tenului, pierdută în timp.
  • Reducere a ridurilor – efectul de filler atenuează ridurile din zonele în care este injectată plasma. Ridurile de expresie își pierd din profunzime la fel ca în cazul utilizării acidului hialuronic.
  • Îmbunătățire a consistenței pielii – tehnica PRGF pentru piele stimulează producția de colagen și elastină.

clinica stomatologica Dr. Leahu

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0374 475 555

close-link