search
021 9134 Locatii
Linie telefonică cu tarif normal it fr

„Principalul atribut pe care îl are un operator call-centre este răbdarea” – Interviu cu Daiana Frigescu, operator customer care la Clinicile Dentare Dr. Leahu

 

operator costumer care in birou
În cadrul Clinicilor Dentare Dr. Leahu, funcția de operator customer care oferă pacienților soluții potrivite pentru rezolvarea tratamentelor.

De: | Etichete: , , , , | Comentarii: 0 | 15 octombrie 2021

Pentru Daiana Frigescu, operator customer care, în cadrul Clinicilor Dentare Dr. Leahu, cel mai important aspect în ceea ce privește comunicarea cu pacientul este răbdarea. De ce? Pentru că o persoană răbdătoare îl poate asculta și înțelege cât mai bine pe pacient și îl poate ajuta să își rezolve problemele, în cel mai scurt timp. Află de la Daiana cum arată o zi în cadrul departamentului de Call Centre, și care sunt atributele pe care trebuie să le aibă un operator atunci când vorbește cu pacienții, în interviul ce urmează:

Cum arată o zi de muncă în cadrul departamentului de Call Centre al Clinicilor Dentare Dr. Leahu?

O zi de muncă, în departamentul de Call Centre, poate fi uneori destul de solicitantă, dar întotdeauna punem pacientul pe primul loc. Activitatea de zi cu zi a unui operator customer care constă în a oferi suport pacienților, pentru a-i ajuta în demersul lor de a-și rezolva problemele stomatologice. Îi ascultăm, le înțelegem nevoile și le venim în ajutor cu cea mai eficientă soluție.

Cum te înțelegi cu echipa?

Relația cu colegii mei este una dintre cele mai bune. Avem obiective comune, ne susținem, ne ascultăm și comunicăm deschis de fiecare dată când întâmpinăm o anumită problemă. O echipă bine închegată reprezintă pentru mine un aspect important în ceea ce privește locul de muncă.

Care sunt punctele tale forte?

Sunt o persoană foarte răbdătoare, îmi place să ascult oamenii din jurul meu și să le ofer cele mai bune sfaturi sau, în cazul pacienților, soluțiile potrivite pentru a-și rezolva problemele dentare cât mai repede posibil. Atât în departamentul de Call Centre, cât și în cadrul Clinicilor Dentare Dr. Leahu empatizăm cu starea pacienților și construim cu aceștia relații bazate pe încredere și înțelegere.

operator call-centre in birou

Daiana Frigescu la Clinicile Dentare Dr. Leahu

Povestește-mi despre o situație pe care ai întâlnit-o atunci când un pacient a fost nemulțumit și cum ai rezolvat-o.

Atunci când se întâmplă să vorbesc cu un pacient nemulțumit, în primul rând, îl ascult pentru a înțelege cât mai bine care sunt nemulțumirile acestuia, după care îi înțeleg nevoile și îl ajut să găsească o rezolvare. De asemenea, iau legătura cu medicul stomatolog curant, evaluăm situația și împreună găsim soluția potrivită pentru ca pacientul să treacă cu bine peste întâmplările respective. Consider că, relația dintre departamentul Call Centre și echipa medicală este foarte importantă pentru a-i oferi pacientului serviciile stomatologice de care are nevoie.

Din punctul tău de vedere, care sunt principalele atribute pe care trebuie să le aibă un operator customer care?

Principalul atribut pe care îl are un operator customer care este răbdarea, pentru a putea asculta toate problemele pacienților. De cele mai multe ori, se întâmplă ca pacienții să ne contacteze și să ne povestească anumite întâmplări din viața lor, care, cu timpul, au dus la o situație medicală. Pe lângă răbdare, o persoană care discută zilnic cu pacienții trebuie să fie empatică, să rezoneze cu aceștia, să fie o persoană calmă, prietenoasă și dornică să ajute.

Ce te motivează să dai tot ce e mai bun la acest job?

Unul dintre lucrurile ce mă motivează la acest job este faptul că, în fiecare clinică, fiecare angajat are un rol important și doar dacă munca fiecăruia este îndeplinită, putem excela împreună. De asemenea, motivația mea zilnică este să știu că la finalul fiecărui apel pacientul este mulțumit și am găsit soluția corespunzătoare pentru problema lui. Faptul că pot fi de ajutor îmi dă un sentiment de încredere, deoarece acest lucru înseamnă a face o persoană să se simtă optimistă și pozitivă.

Care sunt hobby-urile tale?

Ador drumețiile. Fiind născută într-o zonă montană, obișnuiesc ca în fiecare weekend să parcurg diferite trasee. Totodată, lectura este una dintre pasiunile mele. Pe lângă acestea mai pot adăuga și fotografia, deoarece încă de mică mi-a plăcut să cochetez cu acest domeniu.

Dacă ești în căutarea unei noi oportunități profesionale, dacă îți place să lucrezi într-o echipă unită, dacă ești dornic să înveți mai multe și să te perfecționezi, scrie-ne sau trimite CV-ul tău la adresa de e-mail hr@drleahu.ro. Descoperă job-urile disponibile din București sau din țară pe pagina noastră dedicată carierelor: https://cliniciledrleahu.ro/cariere/#joburi.

Dr. Ionut Leahu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Dr. Leahu Dental Clinics

021 9134