Rezecţie Apicală

Un canal necurăţat, blocat de un vârf de ac, o fractură sau o fisură pe rădăcina dinţilor, îţi poate crea complicaţii majore care, netratate, îţi afectează starea de sănătate a întregului corp.

Prin rezecţie apicală, o procedură chirurgicală non-invazivă, specialiştii Dr. Leahu – Clinici Dentare reuşesc să preîntâmpine sau să trateze, din timp, aceste probleme.

Rezecţia apicală se face, de obicei, numai după un tratament de canal nereuşit, în urma căruia apare un ţesut de granulaţie ( infecţie ) la nivelul rădăcinii unui dinte. Ea se realizează cu scopul de a salva un dinte, a cărui singură alternativă ar fi extracţia.

Granulomul dentar se formează din cauza infiltrării bacteriilor la vârful rădăcinii şi a osului din jurul ei şi poate evolua până la formarea unui chist care afectează şi dinţii vecini.

În cazul unei infecţii, în primă fază, se încearcă tratarea dintelui prin intermediul endodonției la microscop – precizie maximă, control vizual direct pentru un tratament corect şi complet.

Procedura de chirurgie dentară se efectuează într-o singură şedinţă şi constă în realizarea unei incizii la nivelul gingiei, apoi în îndepărtarea infecţiei apărute la nivelul apexului şi a ţesutului osos afectat.

Rezecția apicală este o procedură de chirurgie dentară care se poate face la toate grupele de dinți, însă având în vedere rădăcinile dentare, suprafețele osoase și relația cu cavitățile anatomice din vecinătate.

La Dr. Leahu – Clinici Dentare, îți oferim tratamente chirurgicale complexe, de ultimă oră, fără disconfort sau îngrijiri speciale post-proceduri.

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANTIE

Experienta noastra, tehnologiile avansate si materialele folosite asigura inalta calitate a implanturilor noastre dentare.

Oferim garantie intre 10 si 30 de ani in functie de implantul ales

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!