• en
  • ro

Stomatologie laser – În Clinicile Dentare Dr. Leahu ai tratamente dentare inovatoare cu laserul EPIC™ X Biolase

Pentru ca tu să beneficiezi de cele mai sigure și moderne tratamente, investim permanent în tehnologie de ultimă generație. Acum, în Clinicile Dentare Dr. Leahu, îți poți rezolva cu laserul dentar EPIC™ X Biolase problemele dentare, de la tratamentul bolii parodontale până la albire dentară. Tratamentul stomatologic cu laser este cel mai modern din domeniul stomatologiei, fiind o tehnică non-invazivă, extrem de precisă, rapidă și, foarte important, complet nedureroasă.

Laserul dentar EPIC™ X Biolase  reduce semnificativ sângerarea și perioada de recuperare post-procedură și asigură rate înalte de succes ale tratamentului.

După cum spune și numele, laserul Biolase poate fi folosit și ca biostimulator, având un efect de grăbire a vindecării, de ameliorare a durerii, de stimulare a producției de colagen și efect anti-inflamator general.

Laserul  EPIC™ X Biolase revoluționează orice tratament stomatologic.

EPIC™ X Biolase este singurul laser cu diodă care are aprobarea FDA pentru 3 tipuri de tratamente distincte: țesut moale, albirea dinților, biostimulare/terapia durerii. Toate acestea au fost posibile datorită celor peste 25 de ani de inginerie și inovație BIOLASE®.

Medic si asistenta alaturi de pacient, in timpul unui tratament de stomatologie laser

La Clinicle Dr Leahu poti trata cu laser mai multe probleme, de la albire cu laser, la tratamentul pentru parodontoză

Beneficiile stomatologiei laser

Pacientul nu simte durere, procedură este non-invazivă

Sângerările sunt reduse semnificativ față de tratamentele clasice

Scade riscul apariției infecțiilor datorită faptului că laserul sterilizează țesutul asupra căruia s-a intervenit

În cazul intervențiilor de chirurgie dentară nu apar dureri, sângerări sau umflături, eliminându-se astfel anestezicul și firele de sutură.

În ce tratamente dentare folosim laserului EPIC™ X Biolase :

Albire dentară cu laser

Cu ajutorul acestui laser se poate realiza albirea întregii danturi într-o singură ședință, de doar 20 de minute.
Astfel, cu ajutorul laserului, se pot obține între 4 și 6 nuanțe, mai rapid decât alte sisteme de albire de cabinet.

Aparat de albire cu laser

Albirea cu laser se face fără durere și cu rezultate spectaculoase

Terapia durerii cu laser

Elimină temporar durerile minore în regiunea maxilo-facială orală

Aparat laser pentru terapia durerii

Terapia durerii este disponibilă în orice Clinică Dr Leahu, cu laserul EPIC™ X Biolase

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Formular de programare

Completeaza campurile de mai jos si te contactam in maxim 24 de ore