Tratament endodontic la microscop Seliga

Te salvăm rapid de complicaţii şi dureri ale dinţilor printr-o formulă de lucru complexă, ce asigură o calitate ireproşabilă în stabilirea diagnosticului şi a tratamentului – folosind microscopul Seliga.

Acest microscop are avantajul de a putea fi folosit în aproape toate tratamentele stomatologice, datorită performanţelor sale optice remarcabile (măreşte de până la 25 de ori imaginea), fapt ce a modificat prognosticul ca singură soluţie terapeutică extracţia dintelui.

Doar folosind microscopul Seliga, medicul endodont din cabinetele stomatologice Dr. Leahu poate să stabilească un diagnostic concret în afecţiuni de mare fineţe, să trateze corect şi complet canalele după îndepărtarea nervului şi să realizeze proceduri complicate, imposibile cu ochiul liber.

Calitatea excelentă a imaginii şi redarea cu fidelitate a culorilor îi permite endodontului vizualizarea celor mai fine detalii, foarte importante pentru diagnostic şi tratament. Este metoda cea mai eficientă de a depista canale ascunse, de a verifica curăţarea canalelor radiculare şi de a identifica mai uşor instrumente fracturate sau uitate (ace pe canale), perforaţii, inflamaţii, boli gingivale etc.

Tratamentele endodontice standard, realizate fără microscop, nu se încheie mereu cu succes. Spre exemplu, pot apărea complicaţii din cauza anatomiei rădăcinilor şi a canalelor, care pot fi uneori extrem de subţiri, curbate, calcificate sau chiar imposibil de găsit şi tratat cu ochiul liber. În cazul unui tratament stomatologic repetat, lucrurile se complică din cauza materialelor deja existente pe canale sau a perforaţiilor.

Spre deosebire de endonţia standard, materialele moderne şi folosirea microscopului în procedurile stomatologice cresc rata de succes a tratamentelor cu până la 90%.

Sursa imagine

Beneficiile utilizării microscopului în funcţie de proceduri:

• Implanturile dentare – verificarea conturului gingival şi facilitarea procedurilor de sinus lift;
  • Chirurgia dentară -posibilitatea de a face incizii de mici dimensiuni, de a realiza suturi foarte fine pentru o vindecare mai rapidă şi dureri postoperatorii reduse;
  • Parodontologie – îndepărtarea în totalitate a ţesutului necrotic în timpul operaţiilor
  • Pentru terapie -îndepărtarea în totalitate a dentinei alterate, adaptarea marginală a obturaţiilor;
  • Pentru protezele dentare -verificarea canalelor şi a adaptării lucrărilor dentare;

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!