Tratament parodontită

Evită pierderea dinţilor naturali prin proceduri revoluţionare, încercate cu încredere de pacienţii clinicii stomatologice Dr. Leahu, care şi-au îmbunătăţit semnificativ calitatea vieţii.

Boala parodontală este o afecţiune cronică de tip inflamator care afectează anual sute de mii de persoane la nivel global, conform Oral Healthcare. Din grijă pentru sănătatea ta dentară, Dr. Leahu – Clinici Dentare s-a preocupat să îţi ofere cel mai rapid, eficient şi nedureros tip de tratament împotriva acestei afecţiuni, prin îndepărtarea cu până la 100% a plăcii bacteriene. Folosim doar cele mai inovatoare tehnologii pentru a trata cauza, nu doar efectul, ca să te simți mai încrezător în zâmbetul tău.

Principala cauză a apariţiei acestei afecţiuni o reprezintă numărul, în continuă creştere, al bacteriilor situate în şanţul dintre gingie şi suprafaţa dintelui, calitatea slabă a ţesuturilor şi reacţia anormală a sistemului de apărare al organismului.

Toate acestea conduc la afectarea şi dezlipirea gingiei de pe dinte, ceea ce permite bacteriilor să intre în contact cu osul şi să producă, în timp, resorbţia acestuia şi retragerea gingiei de-a lungul rădăcinii dintelui. Astfel, aceştia devin mobili şi se pot pierde rapid, fiind necesare apoi proceduri de restaurare dentară, pe bază de implant dentar, coroană dentară sau punte.

Totodată, boala parodontală are şi o strânsă legătura cu starea generală de sănătate, evoluţia ei fiind influenţată de fumat, precum şi de o serie de afecţiuni ca:

• Ateroscleroza
  • Boli cardiovasculare
  • Diabet zaharat
  • Obezitate
  • Sindrom metabolic
  • Reumatism articular acut
  • Naşteri premature şi greutatea mică a fătului

Cu un tratament stomatologic de specialitate, realizat la timp şi cu rigurozitate, ea poate fi oprită din evoluţie sau chiar tratată. În acest sens, în cabinetele stomatologice Dr. Leahu se folosesc două metode:

• Nechirugical – În prima etapă a tratamentului se va face detratrajul dentar şi periajul profesional, în încercarea de a scădea numărul bacteriilor din cavitatea bucală și de a elimina tartrul (factor iritant pentru gingie).

Urmează apoi chiuretajul subgingival în câmp închis, în care se introduc, între gingie şi dinte, instrumente fine, cu ajutorul cărora se scoate infecția și tartrul din zona afectată. Pentru confortul tău, această procedură se va face de medicii dentiști exclusiv sub anestezie locală. La final, zona tratată va fi spălată cu soluții antiseptice, iar la nivelul gingiei se vor aplica substanțe medicamentoase.

• Chirugical –  procedură ce completează sau substituie prima variantă, cu ajutorul celor mai non-invazive proceduri de chirurgie dentară; scopul este de a curăţa şi mai bine de tartrul şi ţesutul infectat zonele inacesibile. Tot prin chirurgie dentară poate fi suplinită şi lipsa osului sau a gingiei (prin adiţie osoasă sau grefe gingivale).

Netratată la timp, parodontita poate conduce la tratamente stomatologice complexe și mai costisitoare, precum implanturi dentare, punți sau proteze dentare. Nu mai sta pe gânduri și fă-ți acum o programare la unul dintre medicii noștri dentisti specializati.

Sursa imagine

Nu lăsa parodontita să pună stăpânire pe viaţa ta! Vino la Dr. Leahu – Clinici Dentare să beneficiezi de o consultaţie de specialitate şi întocmirea unui plan de tratament potrivit nevoilor tale.

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI INTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!