Tratament pentru urgențe stomatologice

Te doare măseaua, pulsează sau ai un abces care se încăpăţânează să treacă? Indiferent de problemă, în doar 30 de minute, specialiştii Dr. Leahu – Clinici Dentare îţi oferă cea mai bună îngrijire pentru ca tu să te simţi din nou confortabil.

Urgenţa stomatologică înseamnă:

• când un dinte iese din alveolă sau se fracturează în urma unui traumatism
  • sângerări abundente în cavitatea orală
  • pierderea unei plombe sau a altei lucrări restaurative, fapt ce produce leziuni ale limbii sau ale buzelor

Cele mai comune urgenţe stomatologice:

Abcesul – inflamaţie dureroasă şi localizată, cu ţesut roşu şi congestionat, care poate apărea în jurul rădăcinii dintelui sau în spaţiul dintre gingie şi dinte. Tratamentul de urgenţă stomatologică este reprezentat de incizia şi drenarea colecţiei purulente, dar poate continua cu tratarea sau extracţia dintelui, după caz.

Traumatismele dento-alveolare (avulsie, luxaţii, fracturi) pot fi tratate prin reducerea, imobilizarea sau extracţia dentară.

Avulsia dentară reprezintă extracţia accidentală a unui dinte din alveola sa. Acesta poate fi salvat prin replantarea în 30, maximum 60 de minute de la accident şi numai dacă dintele este integru.

Luxaţia dentară reprezintă deplasarea anormală a dintelui în alveola sa, ca urmare a unei leziuni traumatice. Tratamentul de urgenţă stomatologică este reprezentat de repoziţionarea (manuală sau chirurgicală) a dintelui în alveolă, urmată de imobilizare.

Fisuri şi fracturi coronare – în acest caz, urgenţa stomatologică o reprezintă doar fractura ce ajunge la camera pulpară.

Pulpita acută (inflamarea pulpei dentare) se manifestă prin: durere pulsantă care se intensifică la mişcări; hipersensibilitatea la rece sau fierbinte; schimbarea culorii dintelui sau umflarea gingiei şi a obrazului. Tratamentul de urgenţă constă în curăţarea cavităţii şi aplicarea unui pansament calmant, apoi a unei obturaţii de canal temporare.

Parodontita apicală acută – se caracterizează prin inflamarea apexului (vârful rădăcinii dintelui), o durere persistentă şi, câteodată, febră, iar în dreptul rădăcinii dintelui gingia devine roşie şi dureroasă.

Hemoragia post-extracţională – apare la 3 – 4 zile de la extracţie, spontan sau provocată de un traumatism. În cazul de faţă, tratamentul de urgenţă este complex şi diferă în funcţie de gravitate.

Alveolita este o infecţie localizată în locul unde a fost extras un dinte şi se manifestă printr-o durere vie, ce dispare a doua sau a treia zi de la extracţie. Tratamentul în urgenţa stomatologică este reprezentat de spălături de igienizare, conuri antibiotice şi, eventual, chiuretaj.

Pericoronarita – apare ca o dificultate de erupţie dentară şi se manifestă ca o iritaţie minoră, însoţită de un gust şi miros neplăcut şi imposibilitatea de a deschide gura.

beautiful-smile

Pentru noi, urgenţele stomatologice sunt la fel de importante ca orice altă problemă medicală, deoarece neglijată sau tratată superficial, produce sechele permanente sau poate necesita tratamente complexe şi mult mai costisitoare.

ALEGE CLINICILE LEAHU

PROCEDURI NEDUREROASE

Tehnica de lucru şi aparatura modernă ne permit să realizăm tratamente pe implant dentar într-o ambianţă confortabilă pentru tine.

INTERVENȚII DE SUCCES

Implanturile dentare funcţionează şi se simt exact ca un dinte natural. De aceea, este foarte importantă atât igiena orală zilnică, ci şi vizitele regulate la medicul dentist.

DINȚI ÎNTR-O ZI

Poţi pleca acasă cu dinţi provizorii, chiar în aceeaşi zi.

GARANȚIE

Punem în serviciul tău experienţa acumulată, tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, pentru a-ţi asigura cea mai înaltă calitate a implanturilor dentare.

În funcţie de implantul ales, îţi oferim garanţie între 10 şi 30 de ani.

Beneficiile CLINICILOR LEAHU

DOCTORI SPECIALIZAȚI

Te scăpăm rapid, sigur şi fără dureri, de orice problemă dentară ai avea, graţie unei echipe tinere, aflate în permanentă profesionalizare.

TRATAMENTE PERSONALIZATE

Stabilim diagnosticul şi alegem împreună tratamentul ce îţi oferă cea mai bună alternativă de rezolvare a problemei dentare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Suntem întotdeauna la curent cu cele mai inovatoare tehnici şi proceduri stomatologice, ca tu să ai parte doar de cele mai bune servicii.

Părerea ta este importantă
pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Abonează-te!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi
la curent cu noutățile!