0374 475 555 Locatii   stegulet it stegulet en stegulet ro
Linie telefonică cu tarif normal

Tu cum ai vrea să fii întâmpinat atunci când mergi la dentist?

 

De: | Etichete: , , , , , , , , | Comentarii: 0 | iunie 14th, 2018

Vizualizat de 217 utilizator/i

Atunci când pășește pentru prima dată într-o clinică stomatologică, pacientul își dorește pe lângă găsirea unor soluții optime la problemele sale de sănătate dentară, să fie ascultat și să i se răspundă la toate întrebările. Despre ce presupune postul de recepționist într-o clinică dentară și cât de importantă este comunicarea cu pacientul, ne-a povestit Roxana Mariana Sandu, Front Desk Officer la Clinicile Dr. Leahu Pitești:

Ce pregătire profesională trebuie să aibă o recepționistă?

Înainte de orice fel de pregătire profesională, este important să îți placă să relaționezi cu oamenii. Experiența se dobândește în timp prin ambiție, muncă, perseverenţă și dorinţa constantă de a evolua, de a fi din ce în ce mai bun. Pacienții cu care intri în contact zilnic sunt cei care îți pot oferi un feedback valoros, indiferent dacă acesta este pozitiv ori negativ. Scopul oricărui feedback, indiferent de natura sa, este acela de a te ajuta să devii mai bun, să te autodepășești. Capacitatea de a învăţa din greşeli şi pasiunea pentru oameni și pentru comunicare sunt, după părerea mea, mai importante decât pregătirea profesională.

Descrie-ne o zi de muncă obișnuită la recepție.

Am ales o meserie care îmi place, din acest motiv fiecare activitate desfășurată, de la întâmpinarea pacienților, îndrumarea acestora în clinică și realizarea programărilor, mă face să mă simt utilă și îmi oferă satisfacție. Pentru mine munca este o plăcere și niciodată o rutină ori un proces mecanic. 

Cum trebuie întâmpinat pacientul atunci când vine în clinică?

Atunci când pacientul vine în clinică, vine cu multe întrebări, nelămuriri, cu speranță, poate și emoții. Este foarte important să fie întâmpinat de o persoană comunicativă, prietenoasă, care să știe să îl asculte și care se dedică 100% pentru găsirea unor soluții la problemele acestuia. Comunicarea cu pacientul este esențială nu numai în cabinet, ci încă din primele momente în care acesta pășește pentru prima dată în clinică. Dacă reușim să îl liniștim, să îl facem să se simtă confortabil, să uite de emoții, înseamnă că măcar o parte a misiunii noastre a fost îndeplinită cu succes.

Zâmbetul profesional este absolut obligatoriu?

Un zâmbet sincer, discret și o privire caldă sunt uneori mai importante decât cuvintele. Un exercițiu foarte bun este să te gândești cum ai vrea tu să fii întâmpinat atunci când mergi la medic.    

Care sunt calități necesare pe care un bun recepționist trebuie să le aibă?

Cele mai importante calități care te recomandă ca un bun recepționer sunt amabilitatea și jovialitatea.

Ce îți place să faci în timpul liber?

În timpul liber, îmi place să mă înconjor tot de oameni, de familie, de prieteni, să citesc și să mă informez cu privire la tot ce apare nou în domeniul stomatologiei.

Începe-ți cariera la Clinicile Dr. Leahu! Spune-ne câte ceva despre tine şi lasă-ne CV-ul tău aici, iar noi te vom contacta.

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

clinica stomatologica Dr. Leahu

Părerea ta este importantă pentru noi!

Ai nevoie de o informație anume?
Nu ai găsit-o pe site? Vrem să te ajutăm!

Sunați la 0753 938 938

Dr. Ionut Leahu

Dr. Ionut Leahu

Owner & Medic Dentist, competenţă Implantologie Orală la Dr. Leahu Dental Clinics
Pentru mine, pacientul fericit este partenerul care mă ajută să îmi duc mai departe visul. Împreună, continuăm povestea.
Dr. Ionut Leahu
close-link
GDPR
×
Info! Sunt de acord sa apar in statisticile website-ului, ca vizitator.