• Română

Urgențe stomatologice pe perioada epidemiei de coronavirus

Clinicile Stomatologice Dr. Leahu din București (Nicolae Caramfil 41) și din țară (Pitești, Timișoara, Turda, Oradea și Constanța) rămân deschise de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 21:00, pentru tratamente stomatologice de urgență, cu programare prealabilă la numărul de telefon:

Pentru urgențele stomatologice în perioada epidemiei de COVID-19:

Avem rugămintea să nu vă prezentați în clinică fără programare prealabilă și să respectați ora la care vi s-a comunicat să veniți, pentru urgența dentară. Atunci când sunați pentru programare, vă rugăm să răspundeți la toate întrebările adresate de colegele noastre.

În funcție de acestea realizăm un triaj, pentru a evita accesul în clinică a persoanelor suspecte de virusul COVID-19, și stabilim gradul de urgență a problemei dentare.

Veți primi sfaturi și soluții în cazul afecțiunilor dentare ce nu necesită deplasare, precum și recomandări pentru ameliorarea disconfortului până la momentul vizitei în clinică.

Medic si asistenta, care efectueaza un tratament stomatologic de urgenta, asa cum va fi acordat in perioada epidemiei de coronavirus

Măsurile de prevenție împotriva COVID-19, implementate în Clinicile Dentare Dr. Leahu

Pentru a proteja și a preveni răspândirea epidemiei de coronavirus, am implementat măsuri suplimentare de verificare atât a personalului medical, cât și a pacienților și funcționăm conform reglementărilor impuse de autoritățile naționale. Siguranța pacienților și a echipei noastre este importantă pentru noi!

Vă aducem la cunoștință măsurile de prevenție implementate în Clinicile Dentare Dr. Leahu pentru a combate contaminarea cu virusul COVID-19:

• Accesul în clinică se face exclusiv pe bază de programare;
  • Respectați data și ora programării, încercați să nu ajungeți mai devreme;
  • Folosiți dezinfectant înainte și după vizita la medicul stomatolog;
  • Utilizați botoși de unică folosință la intrarea în clinică;
  • Spălați-vă des pe mâini cu apă și săpun;
  • Acoperiți-vă gură și nasul atunci când strănutați cu un șervețel sau cu încheietura cotului;
  • Evitați contactul cu persoanele care suferă de infecții respiratorii acute.
  • Nu vă atingeți ochii, nasul, gura dacă nu aveți mâinile igienizate;
  • Nu luați medicamente antivirale sau antibiotic fără prescripția medicului;
  • Pentru a evita aglomerația în clinici, vă rugăm să încercați să veniți fără însoțitori, dacă acest lucru este posibil.

Doctor si asistenta tratand un pacient pentru probleme dentare - urgente stomatologice

Pentru informații suplimentare, ne puteți suna la numărul de telefon 021 91 34

sau ne puteți scrie pe Facebook . Adresele noastre le găsiți aici.

Formular de programare

Completeaza campurile de mai jos si te contactam in maxim 24 de ore